• Home »
  • Κοινωνία »
  • Θρίλερ χωρίς τέλος για το μοιραίο Boeing: Πτήση με αποστολή αυτοκτονίας;

Θρίλερ χωρίς τέλος για το μοιραίο Boeing: Πτήση με αποστολή αυτοκτονίας;

boeing

Αναπάντητα ερωτήματα για τη μοιραία πτήση MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών. Εκτιμήσεις ότι επρόκειτο για πτήση αυτοκτονίας.

Το σενάριο της αποστολής αυτοκτονίας φαίνεται πως κερδίζει έδαφος όσο το θρίλερ με τη μοιραία πτήση MH 370 συνεχίζεται μέρα με την ημέρα, με τα ερωτήματα που ανακύπτουν να μη βρίσκουν απαντήσεις.

Υψηλόβαθμο στέλεχος που συμμετέχει στις έρευνες για το «άφαντο» Boeing εκτιμά πως το αεροσκάφος πέταξε σκόπιμα σε «επικίνδυνο» για τους επιβαίνοντες υψόμετρο.

Λίγο μετά το τελευταίο μήνυμα από τον συγκυβερνήτη της μοιραίας πτήσης στις 8 Μαρτίου, το αεροσκάφος εντοπίστηκε από στρατιωτικό ραντάρ να πετά μεταξύ 43.000 και 45.000 ποδιών.

«Εντοπίστηκε να πετά σε αυτο το υψόμετρο για 23 λεπτά προτού εξαφανιστεί. Το οξυγόνο θα είχε εξαντληθεί μέσα σε 12 λεπτά, αφήνοντας τους επιβάτες αναίσθητους» σημείωσε στην Daily Mail πηγή που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της.

Δεν είναι, όπως αποκάλυψε, ο μόνος που έχει καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, αλλά την εκτίμησή του ασπάζονται και άλλοι εμπειρογνώμονες.

Σε ένα τέτοιο υψόμετρο, θα χρειάζονταν μόνο λίγα λεπτά αν όχι δευτερόλεπτα για την πρόκληση υποξίας -στέρησης επαρκούς οξυγόνου- σε περίπτωση που η καμπίνα αποσυμπιέζεται από τους πιλότους.

Οι μάσκες οξυγόνου θα έπεφταν, αλλά αυτές θα επαρκούσαν μόνο για πέντε με δέκα λεπτά.

Ο αέρας που χρησιμοποιείται για τη συμπίεση της καμίνας προέρχεται μέσα από τον κινητήρα και τα φτερά και φιλτράρεται προτού εισέλθει στην καμπίνα των επιβατών.

Ένας πιλότος ενδέχεται να χρειάζεται ακόμα και να απενεργοποιήσει το σύστημα συμπίεσης σε περίπτωση που εισέρχεται βρώμικος αέρας.

Οι ερευνητές όμως εξετάζουν το ενδεχόμενο να απενεργοποιήθηκε για εχθρικούς λόγους.

Από την άλλη πλευρά, ο Chris Godfellow, πιλότος με 20 χρόνια εμπειρίας, υποστηρίζει το σενάριο να ξέσπασε φωτιά στο αεροσκάφος και πως ο κυβερνήτης Zaharie Ahmad Shah έκανε ό,τι έπρεπε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, επιχειρώντας να οδηγήσει το αεροπλάνο στο κοντινότερο αεροδρόμιο.

Σε αυτή την περίπτωση, το κοντινότερο αεροδρόμιο βρισκόταν στο νησί Palau Langkawi και προς τα εκεί φαίνεται, σύμφωνα με το τελευταίο στίγμα που έδωσε, ότι κατευθυνόταν το αεροσκάφος.

Εκτιμά ότι το πλήρωμα «νικήθηκε» από τον καπνό και το αεροσκάφος πετούσε ως «αεροπλάνο φάντασμα» για ώρες προτού τελικά συντριβεί στον Ινδικό Ωκεανό.

 

 

Πηγή: news247.gr

Μοίρασε το νέο μαςShare on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0Share on TumblrEmail this to someone