• Home »
  • Απόψεις »
  • Διεθνή ΜΜΕ: Οι Έλληνες ψηφοφόροι αποδοκίμασαν τη λιτότητα

Διεθνή ΜΜΕ: Οι Έλληνες ψηφοφόροι αποδοκίμασαν τη λιτότητα

a2161ff5882ac82d7d94e8962d8693bf_XLΓια «μήνυμα κατά της λιτότητας» αλλά και πολιτική ρευστότητα κάνουν λόγο τα διεθνή ΜΜΕ, αναφερόμενα στις αυτοδιοικητικές εκλογές στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μία δυνατή εμφάνιση στον πρώτο γύρο, «καθώς οι πολίτες έβγαλαν τον θυμό τους κατά των πολιτικών λιτότητας της κυβέρνησης».

Το πρακτορείο αναφέρει ότι τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου εξετάζονται σοβαρά από την κυβέρνηση Σαμαρά, ενόψει ων ευρωεκλογών, καθώς έδειξαν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα πήγε πολύ καλά σε πολλές πόλεις, αλλά και στην Αθήνα, σημειώνοντας ότι ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από το Γ. Καμίνη, ενώ γίνεται αναφορά και στη Ρένα Δούρου.

«Έπειτα από έξι χρόνια ύφεσης και μέτρων λιτότητας που έχουν συρρικνώσει τα εισοδήματα των πολιτών και έχουν φτάσει την ανεργία στο 26%, οι εκλογές είναι σημαντικές τόσο για εθνικά, όσα και τοπικό», αναφέρει το Reuters.

Την ίδια ώρα, η βρετανική εφημερίδα Guardian γράφει ότι οι Έλληνες καταψήφισαν τη λιτότητα στις εκλογές, «επιλέγοντας μαζικά αντιμνημονιακούς υποψηφίους στις τοπικές και περιφερειακές εκλογές οι οποίες θεωρούνται ως μία πρόγευση των ευρωεκλογών την επόμενη εβδομάδα».

Ο Guardian αναφέρεται στον Γαβριήλ Σακελλαρίδη αλλά και στο προβάδισμα της Ρένας Δούρου για την περιφέρεια Αττικής.

«Σε μία ακόμη εξέλιξη που μπορεί να σοκάρει τη δικομματική κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, το νέοναζιστικό κόμμα της Χρυσής Αυγής δείχνει να έχει κερδίσει την υποστήριξη των ψηφοφόρων. Ο Ηλίας Κασιδιάρης, ο εκπρόσωπος του ακροδεξιού κινήματος πού φέρει τη σβάστικα στο μπράτσο του -και είναι υποψήφιος για τη δημαρχία της Αθήνας- απέσπασε περίπου το 15,5% των ψήφων σύμφωνα με κάποια exit polls, βγαίνοντας τρίτος. Οι επιδόσεις του Ηλία Παναγιώταρου, του υποψηφίου της Χρυσής Αυγής για την περιφέρεια της Αττικής, ήταν εξίσου εντυπωσιακές, αποσπώντας περίπου το 10% των ψήφων», συνεχίζει ο Guardian.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αν και η Ελλάδα βγήκε στις αγορές, αυτή η βελτίωση δεν έχει γίνει αισθητή στους πολίτες και οι Έλληνες, των οποίων η καταναλωτική δύναμη έχει μειωθεί κατά 40% από την αρχή της κρίσης, «έχουν επανειλημμένα εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους στις κάλπες».

Πηγή: protothema.gr

Μοίρασε το νέο μαςShare on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0Share on TumblrEmail this to someone